Tilaus- ja sopimusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot ja maksutavat

Verkkokaupan tuotteita myy Design Pylsy, Ly 1166891-1. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Manner-Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Mikäli et löydä etsimääsi tuotetta tai jokin askarruttaa mieltäsi, otathan yhteyttä meihin. Asiakaspalvelumme auttaa joko sähköpostilla info(at)designpylsy.fi tai puhelimitse arkisin Anu/0408222902.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan osoitteesta designpylsy.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Kaikki tilaukset käsitellään luottamuksellisesti, eikä yhteystietoja käytetä muuhun kuin tilauksen toimituksiin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
• linkin tilauksen seurantaan
• tilausnumeron
Voit myös rekisteröityä asiakkaaksi, jolloin pääset helposti tarkastelemaan tilauksiasi ja järjestelmä muistaa aikaisemmin antamasi tietosi.

Maksutavat

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut..

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimituskulut lasketaan automaattisesti ostoskorissa olevien tuotteiden mukaan.
Toimitusaika vaihtelee 4-14 vrk, riippuen siitä onko tuote valmiina varastossa. Mikäli toimitus viivästyy, niin otamme sähköpostilla yhteyttä mahdollisimman pian.

Posti

  • Kirje: Posti tuo tilauksesi haluamaasi osoitteeseen. Lähetys jaetaan postilaatikkoon/luukkuun tai lähimpään postiin, jos liian kookas.
  • SmartPOST: Nouto postin pakettiautomaatista tai toimipisteestä, nouda tilauksesi valitsemastasi pakettiautomaatista. Saat tekstiviestin paketin saapumisesta
  • Nouto Postista: Nouto postin palvelupisteestä, mukaan tarvitset lähetystunnuksen ja henkilöllisyystodistuksen
  • Posti Kotipaketti: Postin kotiinkuljetus, Posti toimittaa paketin sovittuna ajankohtana kotiovellesi

Tuotereklamaatiot

Tilauksen mukana toimitetaan tilausvahvistus. Tämä toimii kuittina ja takuutodistuksena. Mahdollisissa tuotereklamaatioissa tulee olla yhteydessä Design Pylsyn asiakaspalveluun. (info@designpylsy.fi tai 0405444219). Tuotereklamaatiot käsitellään tapauskohtaisesti.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, josta on ilmoitettava puhelimitse tai sähköpostitse. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palautusohjeet

Liitä palautuksen mukaan palautuslomake täytettynä, josta selviää tilauksennumero, nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, tilinumerosi ja palautuksen syy.

Lomakkeen voit ladata tästä!

Palautuksessa käytetään samaa kuljetusliikettä, kuin tilauksessa.
Palautuksissa käytämme maksunvälittäjä Checkoutin palautustoimintoa.

Posti

Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteeseen. Kirjoita lähetyksen päälle Design Pylsy, Asiakaspalautus.
Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen mistä tahansa pakettiautomaatista samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelin). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata ohjeita
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

HUOM! Kuluttaja vastaa siitä, että paketti on pakattu asianmukaisesti niin, että se säilyy alkuperäisessä kunnossa vahingoittumattomana.

Noutamattomat paketit

Noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palauttaminen.
Jos asiakas ei nouda pakettiaan 14 päivän kuluessa, paketti lähetetään takaisin Design Pylsylle. Noutamattomista paketeista perimme toimituskustannukset. Maksu koostuu toimitus-, uudelleenvarastointi ja muiden kulujen todellisista kustannuksista. Summa vähennetään asiakkaalle suoritettavasta maksunpalautuksesta.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi, viimeistään 14 päivän kuluessa osoitteeseen info@designpylsy.fi

Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postille.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Design Pylsy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Joutsa 15.11.2017
Design Pylsy, Anu Pylsy